..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 3, 2012

Opah Pergi Jua



Disaat entri ini ditulis, opah telah pun pulang kerahmatullah pada 27hb Mac 2012 pukul 8.23am. Tak disangka, tak diduga...opah pergi dlm sekelip mata...

Ya Allah...besar sungguh ujian mu kali ini, spi kdg2 saat mate ku terpejam, aku berdoa yg ini smua hanya lah mimpi....dimane saat mate ku terbuka kembali...semua nya kembali sedia kala....tp aku silap! ini ketentuan-Mu, Ya Allah..aku harus tabah, harus kuat dalam menghadapi ujian-Mu 

Walaupun detik hati berkata kenapa diragut Opah dalam sekelip mata, kenapa diambil Opah disaat kami tidak bersedia...???? Tp ini lah janji-Mu. Ajal maut jodoh pertemuan hanya ditangan-Mu. Aku redha Ya Allah...aku pasrah Ya Allah...Hanya ku mohon, semoga Opah tenang disana, disisi mu Ya Allah. Amin....


Tiada lagi, gelak tawa yang akan  aku dengari..
Tiada lagi marah sinis yg akan ku perolehi
Tiada lagi tempat tuk aku mengadu manja andai bile diri dimarahi
Tiada lagi gurau senda tuk aku mengusik mu
Tiada lagi lawak latah yang akan aku rindui
Tiada lagi masakan yg aku rasa paling sedap didunia ini
Tiada lagi "Daging Msk Kicap" yang akan  kami rebuti 
Dan tiada lagi panggilan "OPAH" tuk aku sebuti....






1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...