..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 4, 2014

DuoShutter Photography


Ok, lupe plk nk pomot lg 1 bende kt uolls ni. Actually, klu sape2 perasan...gbr2 cantik yg slalu aku upload ni. Di ambil oleh photographer ye. Stat dari gbr maternity shoot spi la skrg. Drg ni mmg photographer tetap kami. Actually depa ni BFF hubby iolls. Tp jgn igt kami amik free ok. Kami still jgk byr, drg bt bisnes kami support habis2an gituu.... Gambar2 yg drg shoot pun sgt la puas ati ok.  Wpun dr zaman auni. hehehe... Klu ikotkan aku ni sgt cerewet bab gbr ok, sbb bg aku gbr je kenangan yg aku ade utk simpan. So mmg aku sanggup bhabis mahal skit klu hasilnya mmg memuaskan ati aku. Tp dgn dorang ni, dh la murah....hasil kerja plak superbbbbb....


Maternity Shoot 
Cameron Highlands









Kenduri Naik Buai Auni Qaisara
Taman Maju Sri Iskandar


Kredit to Buai C Manja









So klu bminat...boleh la contact2 depa ye.. Xpun add laju2 dkt Fb drg ni  DuoShutter Photography

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...