..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, May 20, 2013

Alahan Tempat Keje...ade ke?????

Alhamdulillah...
Selepas seminggu tak sihat.....MC weh....aku diberi jua kekuatan dan kesihatan yg  baik.
Cuaca panas btoii skrg, demam, batuk n seseme dah jadi sinonim plak.

Hampir 3month, 
Alhamdulillah peknen kali ni xseteruk peknen kali pertama.
Event xsihat pun, kene jugak kuatkan mental & fizikal tuk Auni...
Cume peknen kali ni, bbeza sgt2 dari pgalaman peknen pertama.
Btoi la kate org, setiap anak pengalaman nye lain2.

Alahan tempat keje.....ade ke??
Tp ni laaa yg aku duk alami skrg ni....klu duk umh tu elok jer cergas nyer. tp klu kt tpt keje dh mcm hape je. Klu bleh nk baring je, kepala berat mcm ade batu. Klu dulu 1st peknen, xdak plak mcm gini. Elok je kt tpt keje. Spi tea lady opis aku pun pasan, bertapa teruknye aku kt tpt keje. dgn pemalas nye, dgn keje ttangguh nye....nsb bek laaaa part aku tgh xbyk sgt keje. Boss pun sgt understanding. Tq boss....hehehe
jenuh positifkan diri yg aku xbleh berterusan begini.....tp urmmmm kelaut jgk....

Makan?
Klu dulu, susah giler nk mkn....spi mkn pun kene paksa.
tp kli ni alhamdulillah......masalah mkn mmg xdak....cume kdg2 je klu rs xmo mkn...paksa ler mcm ne. xmau nye telan. Morning sickness still gak ade pagi2....tp xteruk mcm dulu spi klu bleh nk tido dlm toilet. hihihi...
cume yg aku pasan, peknen kali ni....aku xsuke sungguh Tomyam, Sup, Asam2, smua bende yg masam2 laaa..... Pergh! kembang tekak....padahal time peknen dulu makanan wajib ni. Skrg? klu bleh tgk pun xmo...apatah lagi bau...mmg meroyan ler aku nk muntah. 


pe2 pun...thanks tuk hubby & family yg byk sgt kasik support. Seyesly, kdg2 aku down sgt, sbb kdg2 aku rase aku xmampu....(tu bile time sakit mule la merapu) ce dh sihat ni....amboii semangat bkn men...siap nk shopping brg bby dh. huhuhu.....


2 comments:

  1. Tahniah emy... sgt lama aku tak mengupdate blog.. harini baru de masa nak intai-intai blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...