..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 9, 2013

Selamat Menyambut Ramadhan 2013

Sayu sgt hati bile Ramadhan menjelma..
klu layan perasaan...silap2 ari bulan mau meleleh-leleh air mata..
Ntah knp pun xtaw laa.....

Alhamdulillah di beri kesempatan menyambut Ramadhan lg kali ini.
Masih sebagai seorang isteri
dan bertambah title sebagai seorang Ibu....
& yg pasti sebagai ibu mengandung lg....mintak2 full lg la pose aku taun ni.

Yeay....dh stat blk 4.30pm...hoyei..hoyei...
tp aku mule2 nk sambut pose ni xbley nk hoyei sgt.
Oh my! Keje bertambah....
Tiap2 taun ni la keje aku.
Memastikan 30ari bulan pose ni, tuk arrangekan majlis buka pose my boss  dgn bla..bla..bla. Dlm mase yg same kene jgk selit2 kan masa dia bbuka dgn family. Kalu x, haaaa alamatnye bini dia cr aku laaa tu. ngeh3x. Npk simple, tp dgn bos aku ni...penat. Super penat.
Sbb kdg2 dlm mase yg same dia akan tukar tpt last minute. Oh tepuk dahi...
Paling xthn..klu last minute dia nk bbuke ngn client n suruh aku book hotel...dan smua hotel dh penuh...sakan la plak kan aku mcari cafe/restoran yg ok. Tp tu la, dlm kelam kabut tu kdg2 dpt client yg hampeh...sakit ati jgk aku. Yerlah boss dh kompom2 ikot je client. Abis aku la jgk yg jd mangsa, yg boss aku ni igt aku ni ade share kot dgn hotel2 kat KL ni. SAKIT ATI TAW! hehehe...

Oklah len kali aku bt post lg ok, ni pun bkejaran nk settle kan keje lg...uwaaaa nangisss...

SALAM RAMADHAN TUK SMUA :)





1 comment:

  1. Selamat menjalani ibadah puasa emy!!Moga bahagia berpanjangan hingga ke jannah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...