..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 23, 2013

Raya 2013 - Part I

Baru nk update psi raye kan.....ok ini kali turn 1st raye adelah kt Taman Maju...yeay! Berdouble happy sbb 1st time beraya dgn anak, siap pakej bby dlm perut skali.hehehe...

Actually dlm family aku, taun ni mak n ayah aku beraya dgn 2org cucu baru. Bertambah2 excited ler drg...siap atok bt tema ok kali ni. Mule2 ritu atok pilih tema len, tp disebabkan aku ni tgh mboyot, agak sukar nk mcari baju last minit dgn kaler yg agak ssh nk cari. So plan punya plan....atok decide kite pilih kaler yg senang nk cari. PURPLE!

Gigih weh tawaf segala shopping mall cari baju, ssh beno nk jp yg bkenan. Ikotkan en asben aku, dia suh pki jubah je.....halaaa taun lepas dh raye pki jubah kot. xsyiokk laaaa...hehehe.....Lastnye, hubby ajak g uptown danau kota je. Besar weh harapan aku mlm tu, hrp2 sgt jp baju yg bkenan. Yess! mmg jp...jubah moden kaler purple. Tp frustnye, size yg aku nak habissssssss....mau xabis, lg bape ari nk raye br thegeh2 nk cr baju kan. Padan muke aku keeeennn....

Bile cari2 design yg len, ade size tp xdak plak kaler purple. Tup-tup adik tu mtk aku try kurung moden kaler purple. "Eh dik, sangkut kt perut laaa dik...mane bley....lg pun nti pas bsalin syg laa plak baju besar gedabak sape nk pki".........Skali adik tu kuarkan ayat...."eh kak...xpe, akk amik je size besar skit...pinggang dia ok dh...sbb jenis getah xketat sgt.  Nti pas bsalin, akk dtg kt butik kami xpun dtg je kt cni...kami oter blk jd size akk balik...free" haaaa......blink2 mate kuh same blink2 dgn manik2 kat baju tu. hahahaha. Tya dulu rege bape, urpppssss....telan ayaq liuq sat...skali hubby kuar ayat. "amik jerlahhh syg....dh ok dh tu" Haaaaa pe lg, en asben merangkap menteri kewangan kasik green light....xleh tangguh2...harus On cepat....Esoknye plak g AEON tuk shopping baju melayu & kasut en asben plak.

Tuk auni plak, aku dh shopping awal2 dh tuk dia. Excited terlebih, berpeplum anak aku dipagi raya.




1 comment:

  1. tahun ni ramai org pakai purple..wah ade bonus 1+1 ye..tahniah ade sorang lagi hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...