..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, August 6, 2013

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Semua....ampun maaf zahir & batin sepanjang penulisan aku dalam blog ni andai tanpa aku sedar ade mguris, mhiris or dan sebagainye. Maaf! mmg secara peribadi, blog ini tuk luahan aku. xde kene mgene ngn sape2 pun melainkan aku. hehehe..

Ini kali....excited terlebih skit. 1st time beraya dengan si kenit kuh. Spi shopping raye pun, tuk dia je over..mak pak nye last minute pun xkisah dah. adoiii.....Bertambah teruja, bwk si kenit dlm perut skali beraya. Kite mkn byk2 yerrr...pastu cekup nek 5kilo...hambik! kene minum ayo gula. #Padan muke#
Mmg xlah aku nk bdiet raye2 tu keeenn.....hehehe...

Anyway...sape yg blk kg tu xkirelah selatan ke utara ke. Berhati2 la dijalan raye ok. Ingatlah org yang tersayang. Doakan jua perjalanan kami sekeluarga selamat spi ke kg. Amin....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...