..

..
" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan dan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. "
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 4, 2014

Kenduri Doa Selamat & Naik Buai

Entry lambat update :-




Mcm uolls smua taw, belah mertua aku tahun lepas dpt 3cucu sekali gus. Bsalin pun rapat2 gitu. Memang mertua aku org paling excited laaa katekan. Nak2 dapat plak 3-3nye perempuan. Kebetulan pulak, Februari aritu mertua aku selamat menunaikan umrah untuk kali ke-2.  Nak dijadikan citer, sblm mereka pergi, FIL aku decide nk buat kenduri doa selamat, dan kami menantu2 ni plak plan nk tumpang skali laaa buat kenduri aqiqah dan nek buai. Tp xdpt, dpt tumpang nek buai je. Sbbnye, klu buat aqiqah dh buat mcm kenduri kawin la plak tuk 3org kan. So aqiqah ditangguhkan raya haji nti...insya allah.

Perkhidmatan buai, aku amik dgn org yg sama sediakan pakej berendoi waktu auni dulu. Buai C Manja  Seyesly...aku mmg puas ati dgn akak ni. Senang, friendly,cantik & murah. Mmg pasni klu de rezeki lg...mmg jd pelanggan tetap aje ngn akak ni. Malas dh aku nk cari2 tempat len. Mahal plak tu. huhuhu.... So jom kite tgk gbr.







Riana Aroha Bt Muhammad Ridzuan
30 Oktober 2013






Nurul Hanis Bt Muhammad Haziman
1 November 2013




Nur Aufa Qairina Bt Muhammad Wafi
20 November 2013




Sekitar majlis :-



Aku (K.long) Sebelah K.ngah, & Ujung kami pgl yana je...adik ipar no.4 Yess! aku k.long ok.....taiko besar ni...hahahaha....wpun rs alahaiii tua nye aku dlm umah ni....



Kalu beerminat dgn pakej berendoi ni blh laaaa cpt2 pm akak ni yeee....dijamin bpuas ati. Meh add ramai2 FB akak ni.... Buai C Manja.

Ok daaaa.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...